Fără categorie

Microsoft Office – 6 Standard vs. Pro vs. Pro Plus: Ce versiune i se potriveste cel mai bine afacerii tale

Pentru ca afacerea dvs. să-și îndeplinească întregul potențial, trebuie să aveți Microsoft Office. Office a oferit cea mai bună suită de programe pentru companii de zeci de ani și rămâne standardul din întreaga lume. Alegerea suitei potrivite poate fi mai dificilă. Afacerea ta are nevoie de ceva mai cuprinzător decât versiunile de bază ale Office, dar cu atât de multe opțiuni, poate fi greu de decis. 

Standard

Standard este ideal pentru întreprinderile care au nevoie în primul rând de suita desktop a programelor Office și a programului de email de calitate Outlook. Numele spune într-adevăr totul: este standard pentru multe companii, deși are mai puține aplicații decât apartamentele profesionale.

Suita standard de programe

Standard vine cu toate programele pe care le-ați aștepta, inclusiv Word, Excel, PowerPoint și OneNote. În 2016, aceste programe sunt mai interactive și interconectate ca niciodată, permițându-vă să vă dezvoltați munca cu ușurință în cadrul programelor. Programele rulează lin și rapid și au multe funcții noi.

Outlook

Programul de e-mail Microsoft are multe caracteristici grozave care îl fac un program ideal pentru rețeaua de e-mail de afaceri. Ediția 2016, în special, vă oferă posibilitatea de a vă maximiza utilizarea de e-mailuri de afaceri. Cu mai multă interconectivitate ca niciodată, este ușor de gestionat, întreținut și sincronizat contactele și programările pe mai multe platforme. MS Outlook este de asemenea mai sigur ca niciodată (deși există mai multe caracteristici de securitate cu apartamentele Professional).

Publisher

Orice companie care dorește să își crească afacerea are nevoie de un program care să le facă publicitățile și publicațiile să pară mai profesioniste și mai atractive. MS Publisher vă oferă această opțiune.

Professional

Professional are toate avantajele Standardului, împreună cu adăugarea programului Access. Puteți cumpăra, de asemenea, pentru nevoile dvs. de afaceri private, spre deosebire de cumpărarea unei licențe de volum.

Access

Dacă aveți o afacere care funcționează cu o mulțime de date, Accesul ar putea fi foarte avantajos pentru dvs. Este o bază de date mult mai avansată decât Excel. Vă permite să faceți ecuații mai complexe și să mențineți înregistrări mai complexe și amănunțite. De asemenea, odată cu creșterea recentă a interconectivității între întreaga suită Office, Access vă permite acum să completați automat unele informații repetitive în alte programe, cum ar fi Word și Excel.

Fără licențe de volum

Fără licență de volum necesară, Professional este o alegere excelentă dacă căutați avantajele Standard (și Access) doar pentru computerul personal.

Professional Plus

Professional Plus este versiunea de top a desktop-ului bazată pe desktop. Îți oferă toate avantajele Profesional, plus Skype for Business.

Skype pentru afaceri

Dacă afacerea dvs. necesită o comunicare mai avansată, aveți nevoie de Skype pentru afaceri. Skype vă permite să comunicați și să colaborați ușor, cu funcții de mesagerie instantanee și conferință video. Când lucrați la proiecte complexe cu mulți jucători, aceste caracteristici pot fi cruciale.

Cea mai buna alegere

Toate opțiunile de mai sus sunt alegeri excelente pentru suita de afaceri Office. Alegeți versiunea care are caracteristicile, programele și schema de plată pe care o considerați că funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs. De exemplu, dacă ai nevoie de o bază de date avansată, dar nu necesită prea multă comunicare între tine și ceilalți membri ai unei echipe, Profesionist poate fi ideal. Dacă aveți nevoie doar de programele de bază și un program de e-mail bun, mergeți cu Standard.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.